Srpen 2009

Evropa- Chorvatsko- Dalmácie- Biograd na Moru- Camp Bošana 3

24. srpna 2009 v 13:12 | Kristina11 |  Diary
Vzbudila jsem se skoro až na snídani. Jako vždy jsme šly na pláž. Doplavaly jsme k bojce. Pak jsem zbírala mušle a ulity. Našla jsem dvě celé malé schránky, roztitou slávku, další krabí hlavu a malou ulitu zavinutce. Šly jsme domů na čočkovou polévku. Zase jsme vyrazily na pláž. Hrály jsme Žolíka a nacvičovaly taneček jako aquabelly. Povídaly jsme si do noci.

Prostě obrázek
Tak to jsem já v moři
Kdo mi řekne co je to za motýla tak dostane diplomek

papa

Evropa- Chorvatsko- Dalmácie- Biograd na Moru- Camp Bošana 2

5. srpna 2009 v 9:18 | kiki |  Diary
Další den v úterý nás vzbudil Adámek (můj bratr) a hned jsme šly na dětskou prohlídku za kterou jsme dostaly džusíka, letáček, ferda bonbónky a magnet na lednici. Hned potom jsme šly na pláž. Byl zrovna odliv tak se daly skvěle dledat mušle. Našla jsem jednu krásnou spojenou mušličku a takym ulitu u které se ukázalo že je to vlastně krab poustevníček. Šla jsem trošičku dál od lehátek a objevila jsem big kraba ( ale to jsem ještě nevěděla že byl mrtvej) vedle něj byla ''Mušle'' tak jsem ji vzala a odnesla na deku. Vrátila jsem se za krabem a chtěla ho zvednout jenže v té chvíli jsem zijístila že je bezhlaví a uplavalo mu klepeto no fuj. Vrátila jsem se na deku abych vylíčila ten hrozný zážitek rodičům. V té chvíly mě napadlo co je ona ''Mušle'' zač a co má společného s krabem. Od začátku mi připomínala hlavu ale až tak...
Šly jsme na houpačky a pak domů na oběd. Po obědě jsme se šly zase válet na pláž. Mě uplavaly brýle. Šla jsem spát o půl desáté.

Krááásné moře

Palmy

V Chorvatsku jsou úžasné západy slunce

Někdo tam pouštěl draka

Rostlo tam tohle... Jestli mi někdo řekne co to je dostane diplom.

Tak papapa :D

Evropa- Chorvatsko- Dalmácie- Biograd na Moru- Camp Bošana 1

4. srpna 2009 v 13:02 | krista |  Diary
V neděli v pět hodin odpoledne vyjel z Frýdku Místku autobus do Chorvatska. Asi hodinku jsem (dle zasedacího pořádku) seděla vedle sestry Markéty. Potom mě ale ona a její kamarádka uplatily mušlemi a ulitami a seděla jsem vedle otce. On mě v noci pořád tlačil na sklo tak jsem se nakonec svazla pod sedadlo a spala. Bylo to překvapivě pohodlné. Vystoupily jsme v pondělí asi v jedenáct hodin dopoledne. Položily jsme kufry a šly hnedka na pláž která je od chatek asi pět metrů vzdálená. Hned u pobřeží byly samý mořští ježci. Mám z nich husí kůži ještě teď. Mohly jsme být v chatce blízko sestřiné kamarádky Míši ale néé. Místo toho jsme byly v apartmánu blízko moře ale dáááááleko od kempu (středu dění). Byly jsme prostě vyšoupnutí ze hry. Jsou tam dvě ložnice, kuchyň a koupelna. Potom jsme šly se Soňou do města na Zmrzlinu s kečupem. Ten zmrzlinář byl nějákej cáklej bo furt říkal: ''Takej kopec''. Šly jsme spát v deset hodin.